Help Desk Lösning för Företag
Bornevia är en flerkanals kundsupport helpdesk som har skapats speciellt för team som arbetar på samma projekt inom ett företag. Programvaran täcker ett stort antal olika typer av kommunikation från e-post och Live Chat till sociala medieplattformar som Twitter och Facebook. Chattarna och e-postmeddelandena som teamet får från kunderna omvandlas till supportbiljetter för att göra det mycket enkelt att hålla koll på dem.
Få den hjälp du behöver
En av funktionerna som gör Bornevia till ett så användbart verktyg är att det möjliggör samarbete inom teamet för att hantera öppna supportärenden så att de hanteras snabbt och effektivt. Detta innebär att kundsupportteamet kommer att kunna arbeta smidigare och effektivare än någonsin tidigare och kunderna kommer att känna sig värdefulla. Särskilda meddelanden kan också skickas till teammedlemmar för att hålla dem uppdaterade om utvecklingen.
Tid att bli ansluten
Det finns många olika funktioner i Bornevia som gör det användbart för företag, som möjligheten att ansluta alla de mest populära sociala mediasidorna. Men alla som planerar att använda den mycket praktiska Bornevia-appfunktionen bör notera att den endast är kompatibel med Android-plattformen, åtminstone för tillfället. Användare av iOS och Windows kommer behöva söka efter en annan typ av fjärrlösning, åtminstone för tillfället.
Användarrecensioner om Bornevia
Har du provat Bornevia? Var den första att lämna din åsikt!